חנות הדגים הותיקה בבת ים

חנות הדגים הותיקה בבת ים

השמירה על איכות הדגים לאורך כל כך הרבה שנים אינה עניין של מה בכך, הדבר דורש הרבה הקפדה ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ובעיקר – המון התמדה.

עוד מהיום שהחנות (הקודמת) נוסדה בשלהי שנות ה-80 ברחוב בלפור, הרחוב הראשי בעיר בת ים, החלו הלקוחות להתחבר לאווירה המיוחדת שבחנות, כי פשוט אי אפשר להתעלם מהשירות האישי והבלתי מתפשר, שירות שלא משאיר אף אחד אדיש וגורם לכולם להכניס את חנות הדגים שבבת ים עמוק לליבם.

מה באמת הסוד של חנות הדגים הותיקה מבת ים?

הסוד פשוט – אנחנו נלחמים על טיב הדגים שנכנסים אלינו לחנות מדי יום כי אנחנו תמיד שמים לנגד עינינו את הלקוחות היקרים לנו מכל.

כל מי שמכיר את קלוד עוד משנות ה-80, יודע על מה מדובר, לא במקרה אנו עדים לא פעם, לדור שני של לקוחותינו הותיקים שמגיעים לרכוש דגים טריים בחנות, אנו בחנות דגים זוכים לשמוע מהדור השני על אותם סיפורים משולחן הקידוש עוד מלפני 30 שנה ויותר, אותם זכרונות הם שהחזירו אותם אלינו, לספר לנו על הטעם של הדגים הטריים שנשאר איתם עד היום הזה.

מתי בעצם הצטרף עידן לחנות הדגים?

עידן, בנו הבכור של קלוד, הצטרף לחנות הדגים לפני (קצת) יותר מ-13 שנים, הילד שגדל בין רגליהם של הלקוחות בחנות ועזר לאבא בין בית הספר למגרשי הכדורגל, גדל והפך להיות יד ימינו של קלוד בעסק מה שהניף את חנות הדגים הותיקה מרחוב בלפור שבבת ים לחנות גדולה עם מגוון רחב של מוצרים ומקרר תצוגה שלא משאיר אף עין אדישה.

ובקרוב מאוד מסתבר שעולם הדגים מתחילים להפעיל מערך אונליין של הזמנות ומשלוחים לרחבי גוש דן, סקרנים? גם אנחנו.

קלו – על ההתמדה בחנות הדגים

"המחשבה על החיוך, על השמחה שאתם מרגישים בביס הראשון של שולחן שבת קודש, זה מה שהנחה אותנו כל השנים וזה מה שנותן לנו כוח לקום כל בוקר ולהגיד תודה לבורא עולם על הזכות שניתנה לנו לדאוג לכם, לכם ולעוד המון משפחות מדי שבוע לדגים הטריים ביותר – לכבוד שבת קודש ❤ "

Print
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
Facebook

כדי שנוכל לשלוח לך את הדגים, אנחנו צריכים לדעת מה המיקום:

טופס יצירת קשר

מוזמנים לכתוב לנו במייל:
klodagim@gmail.com